En stående son och ett telefonsamtal

Förut så ringde fina Mika ( ja ett nytt smeknamn! =D) ( är det bra förresten?Mickan?) från andra sidan jorden. Det är alltid så fint att prata med henne. Vi går runt och tänker och upptäcker samma saker här i livet fast på helt olika ställen både fram o tillbaka.
Bäst som vi pratar ställer sig Eliot i spjälsängen. På fötterna med raka ben! Kolla!



Och så fortsatte han länge!  upp och ner och upp och ner!

( ville bara uppdatera o tala om att vi har givetvis sänkt sängbotten!  =D )

Jag har inte lust just nu nej att lägga ut en bild på håret. Men jag lovar att jag lägger ut en bild på både detta trista och sedan när jag fått det roligt så fort jag ids. ;)

Sen vill jag bara tala om att jag itne är en otacksam människa som det verkade i det inlägget om skorna osv. Absolut itne. Jag fick jättefina saker och är jätteglad för dom. Även om det faktiskt inte lät så. Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback