Kesses!

Jag har gått runt i syntlugg hela dagen. And I can digg it. Yes I can. Luggen då. Har inte mycket till övers för just synt annars. Om inte Kaspian spelar. Men det sa väl sig självt.

Jag vill idag ge all min uppskattning till
Illa som friskt benämner sig som tidsoptimist. Vi tillfaller nämligen samma fack bara att vi har varit under olika titlar.
Själv brukar  brukadejag kalla mig "tardyass Jolene". Nu så är jag också en tidsoptimist.  Tack Illa!

Idag har nämligen varit sanslöst oplanerad spontan och tiden har inte riktigt varit vår vän. Vi skulle påbörjat ett projekt jag o Eriken men så slapp tiden oss ur handen och vi får väl börja imorgon. Tur att det finns en sån.

å det kliar i mig efter en tatuering. bara en stor fet fin. bara en... eller ja helst allihop men jag vill ju inte verka girig.
jaja. Mo money so the cash flows....

och jag söker jobb. Det är ju en historia i sig som är sketet tråkig.
 Men jag tycker väl att föräldra"lediga" borde få minst dubbel FP. Vi jobbar ju faktiskt 24/7. Andra människor har faktiskt semester, kan gå hem efter x antal timmar och har högre lön.


Nu da!
Vi har pärlat idag! Jag o Kaspian. Fina fina pojk. Han gjorde ett halsband till mig igår o nu ikväll så gjorde han ett matchande armband. Nu är jag redo för en bal på slottet.

-Pappa! Gå upp på trottotaren! Det kör bilar där!
Gormade han åt Erik häromdagen.

-mamma? Du vet när vi satt och myste förut? och jag åt godis? DET glaaaaaseeeet menar jag att du ska hämta förstår du...??
Frågar han mig förut när han står o kissar.

- Men Eliot! Lilla gubben. Där får du ju inte vara. MAMMA! ELIOT ÄR VID SKIVORNA!!!!
( det första med snuttepluttig gullröst till E och sedan gapar han som värsta arga gubben till mig)


Nej nu ska jag flörta under min syntlugg med Erik o se om det blir ngt avsnitt. Kanske Fringe, vem vet?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback