Längtan

Det finns människor som man känner redan innan man träffat dom.
Som förstår ens själ och hjärta direkt.
De som man känner igen första gången man ser dom.
De är få. Men de finns.
Jag har en kärlek till dom människorna i mitt liv som står mig nära och närmst på det sättet.
De har jag så nära hjärtat att jag nästan översvämmas av längtan till dom även om de är alldeles tätt intill. Jag vill krypa in under huden på dom och bara lägga mig till ro. Lukta, känna och bara uppfyllas av dom.

Det känns som att en del av ens själ är hos någon annan. Det är ett svårförklarat förhållande.
 Massor massor av kärlek.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja. Sa ar det. Och av denna enkla anledning att stilla den langtan i vara kroppar och sinnen, skapades tvillingssjalar.

2009-05-17 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback