Hockeymaraton

Jag sitter och huttrar vid datorn. Jag är sjuk. Det hela är lite snurrigt men jag har filt runt mig så jag landar mjukt.

Erik tittar på hockey.
 För typ sjuhundra tjugofjärde gången denna veckan.
 Dom borde inte kalla det vm eller em eller vad de nu kallar det. Det borde kallas maraton.
 "Tills det bara finns singelkillar kvar av alla stadgade män"-hockeymaraton.
Nej. jag. är. inte. bitter.
För är jag det så vinner hockeyn. Det går ju inte för sig.

Jag har tusen tråkiga saker att göra.
Sortera bebiskläder. Det är tråkigt.
Jag vill bli inspirerad och måla.
Eller kanske skriva en dikt.
Gud va pretto.

Kanske sen.

Jag ska måla stjärnor på mina basketdojjor. Så de ser pk ut.


Och så ska jag vara lagom pretto o skriva ett brev till någon långt borta.

Ja det ska jag.


Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Födelsedagsbilden du skickade funkade inte att öppna :'( försök igen znelarara =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback