7.15

Jag är sååååå trööööött.
Idag har jag och min mamma varit i Skövde o handlat alldlees själva.
Nej inte handlat förresten. Vi har Shoppat.
Mamma var så begeistrad och yster vid blotta tanken på att åka idag så hon ringde mig kvart över sju imorse.
Jo. kvart över sju på morgonen rignde hon och tyckte att jag skulle kliva ur min sköna dvala föratt åka in till skövde vid tio. TIO!.
Nej vi är inte automatiskt vakna föratt vi har barn kvart över sju på morgonen vill jag också påpeka.
Våra barn är som ett skänk från ovan (och ta i trä stenhårt och länge) barn som sover på mornarna. Tack och amen.
Vi fick dom inte för våra synders skull den saken är klar iaf.

Kvart över sju på morgonen. Mamma.

Suck.

Erik har låtit mycket uppgiven och även övergiven när jag ringt och kollat läget.
Jag: "Ingen drunknad? Nähäpp. Bra. pusspusshej!"
Erik: "V......"

Nu är vi trötta trötta människor.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Ibland kan en tur till skovde vara det stora i en dag. Och tur ar val det, for alla dagar kan behova en guldkant. Hoppas ni hade trevligt, mammatid liksom! Dubbelt upp!

2009-05-31 @ 06:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback