Soffan

Det har hänt saker faktiskt fast jag har liksom inte hunnit. Dagarna har gått och sen har jag landat i soffan och tänkt att tiden har gått väldigt fort.
Ibland har jag tänkt "Det  HÄR måste jag blogga om!" men det har inte kommit längre än til soffan. Vi har en väldigt skön soffa.

Liza har varit inlagd. Inte länge men hon gjorde en gastroskopi, titthålsop och en CT.  Det var ett område i magen som gjorde ont. De hittade aldrig orsaken och nu mår hon ganska bra igen.
Min lilla Liza.
Min Liza.

De senaste gångerna vi har varit på KSS har jag träffat folk jag känner på ett eller annat sätt. Det är ju faktiskt helt konstigt. Men det har fått mig till att förstå att jag måste börja vårda mina kompisrelationer, de få jag har.

MIchellen ringde från andra sidan världen idag. Som jag saknar henne.
Hon är i Hippieville och känner sig väldigt hemma där. Jag vågar till och med tro att hon har hittat hem.

När man tror att något är för bra för att vara sant då har man det så bra att man bara ska leva och flyta på vågen.


Idag har jag lyssnat på musik högt och sjungit. Jag tror att jag har hittat en bit till av mig som jag har gömt.

Vi ska köpa nya glasögon. Erik fick hem sina fina provbågar idag. WOW! Min man! Han hade beställt fyra par o sista paret han tog på sig gjorde honom till en riktigt rocker. Ursnygg!! ojoj säger jag bara.
Vi ska ta bilder (mina provbågar kommer dock på måndag)  så ni får se.

 Jag har lite som ett lock över mig nu.
Tidigare idag så jag drog igång ett städprojekt. På tre olika ställen. Inte bra. Nu känner jag att energin är slut och jag vill helt masa mig till soffan med glassen som står o väntar i frysen. Vi har som sagt en väldigt skön soffa.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Ah, inget nytt har under NZ-solen. Tyvarr. Men heller inga daliga nyheter, det kanske alltid ar nagot. Jag vet inte. Jag kanske borde sluta leva varje dag som om den vore den sista, o koncentrera mig pa att skaffa lite trygghet istallet. Vad tror du? Kan inte ringa hem nu, aven om jag sa garna vill prata med dig, eftersom jag ar pa den dar road tripen med klassen, jag pratade om. Ringer sa fort jag ar hemma i Nelson igen, nasta torsdag. Hur mar ni? Kraaaaam!

2009-03-20 @ 03:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback