Checklist

Efter ett tags magsjuka här i det Bardhska hemmet så är vi på bättringsvägen *ta i trä*. 

Skulle någon fråga mig vad som är bäst med att vara mamma skulle jag fråga om det var en kuggfråga.
Skulle någon däremot fråga mig vad som är värst skulle jag lungt säga magsjuka.
Ja. Så ILLA är det.

-Jag har förbannat de föräldrar som har släppt ut sina sjuka barn på gården och jag har planerat min hämd.. Moahaha.
-Alcogel är väldigt billig fylla i ångform alternativt handsniff.
-Det är superbra att ha grannar som jobbar inom sjukvården.
-Det är inte alls så superbra att bara ha EN toalett när man är en familj om fyra varav bara en använder blöjor.
-Inte bra alls.
-Kanske är det dags att flytta ändå?
- Hmm..
-De har fina fyror i Skara...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback