Fika hela dan

Fasligt va torrt det var här då.
Det hela handlar om att det är supersegus datorus så fort man bara råkkar nudda den och två minuter senare har jag ett-två (eller är de sju mina barn?) barn som kräver sin mammas uppmärksamhet.
Ja det är aningens slitigt med barn. Fast inte nu på morronkvisten ska ju tilläggas. Jag fick en väääälbehövlig sovmorgon. Gott ska ni veta.

Igår var det städning i en nästan tyst lägenhet och i flera timmar var det sådära fint och städat. Pristine condition. Då njöt jag. Sen kom ju K och E hem igen och så vart det kört. Kanske är det priset man får betala?
Iaf så hade de med sig Liza, Jossan och Loui. Så det blev en myskvälll och fika o allt. Det behövdes. Vi träffas för sällan.

Vi hade ett febrigt knytte här på missommar så det blev inget firande. Men det kompenseras upp idag jojjomäännssaann!
Monster trucksen är i stan och då ska K och E och några vänner på det ikväll. Spännande!


Och nu vaknar Eliot.


Kommentarer
Postat av: spider

sv haha sitter du innne alltså? Ja mig har dom inte fått fast ännu, men det är la bara en tidsfråga =)



Ammotrack lär spela igen i Götet, jag säger till =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback