Bloppis?

Nu har jag suttit o filosoferat över ( i flera dagar tål att tilläggas) vilket som skulle bli lönsammast?
Tradera eller såkallat "Bloppis"?

Jag Vi har ju en del saker som vi ska bli av med (och helst bli rika på kuppen ) som en del i vår Plan.
Så jag har suttit i flera dagar och bara väntat på mig själv att jag ska ta tag idet.

Det känns ltie mösigt. Det är mycket blandat. Mycket retro och lite sådära shabby chic.
Det känns som att det är väldigt få som budar på tradera än mindre som köper på bloppis.

Mest lockande är det faktiskt att ha egen loppis för då slipper man allt vad som har med packande och frakt att göra. Det är ju lite av  ett företag i sig det där.
Nej man vi får väl se.

Jag lägger ut lite på bloppis och lite på tradera helt enkelt.

Krrraoumen!

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Eller någon sorts mittengrej om du int kör egen loppis, att du slänger ut på tradera samt gör blogginlägg med länkar till traderauktioerna :)

Postat av: Marie L

Jag är intresserad av shabby chic så är det nåt du vill bli av så hör av dig! =) / Marie (Jessica Lejons Lillasyster)

2009-09-09 @ 15:19:24
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback