BF +4

Vilken bra dag jag har haft!
Jag väcktes av
Mickan i telefonen från andra sidan jorden! Hur ball är inte det?! Vi pratade länge och så infann sig humöret som har hållt i sig hela dagen. Glad glad glad!
Sen pratade jag med Emma, också i telefonen, som hade värkar och slempropp som hade gått igår! Senare messade vi och då hade värkarna avtagit men nu så skrev jag ett mess vid ca 21 och hon har inte svarat så kanske kanske är de på sjukhuset nu.  =D

Nu på eftermiddagen/kvällen var vi ute o gick allihop och jag har haft sammandragningar och ilningar och det har varit slajmigt vid de tvåhundra toabesöken. Kanonbra!

Jamen herregud va skönt det skulle vara o föda barn imorgon. ;D

Trött som fan är jag men vid gott humör.

Michäll! Drick mycket åt mig på reaggekvällen på lördag. Vi lär ju höras igen innan menmen. En påminnelse för mycket är ingen alls.

Kommentarer
Postat av: Michelle på andra sidan jorden

Åh! Glad att jag kunde göra dig på så bra humör, tänkte kanske att det kunde behövas, med tanke på den rådande, barnlösa situationen! Nu hoppas jag att det snart kickar igång, mobilen igger förvisso tyst, men det kanske är nåt på gång??Iofs, inatt klockan 0200 ringde det, jag vaknade o blev helt spattig! Dock var det ûbertrevliga KAROLINAAAAA från TELENOOOOR som på BREEEED skånska ville berätta om deras senaste erbjudanden, o undrade varför jag LÄÄÄÄT SÅÅÅÅ SJUUUK???!:) Att jag inte dog en smula där.

Jag lovar att hinka bärs o annat gott för dig imorrn, bildbevis kommer! PUSS!

2009-01-30 @ 07:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback