Very Zen

Det gick så himla bra på Föräldraträffen! Väldigt trevliga mammor o pappor.
Jag ser verkligen fram emot nästa träff.

Vi har köpt barnvagnar!
Rediga vrak som vi ska kirra till med lite autosol och spray.
Inte så att vi inte kan köpa en ny. Det kan vi visserligen inte med tanke på pengar just nu men sen tänker jag.
Vi har ju varit så grymt insiktade på att köpa en kammalkammal vagn. En såndäringa charmig sak.
Nu så hittade jag en annons på blocket inatt och så ringde vi idag. I Jäla stod det en vagn och en sulky plus en liggdel o väntade på oss.
Vi köpte rubb o stubb med rost o allt.
Nu ska de fixas o donas med och så ska de bli yberchrmantza!

Jag har accepterat hösten som en vän och gillar det frasiga när jag går.  Det är vansinnigt roligt att leka lövmonster och att spekulera kring eventuella troll uppe på berget.

Nu: SÄÄÄng och utfundering kring halloweenutstyrsel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback