och DÄR kom den!

Foglossningen from hell i s in tha house!

Kommentarer
Postat av: Josefin

ha en trevlig kväll :)

Postat av: Mickan

Ajajajaj!!Det låter inte alls skönt, hoppas det har lagt sig lite nu, å du slipper sådana dumheter innan ni har Henne hos er!:) Jag tycker det är underbart att höra om den blivande strebrorn och din man, som är så fin. Tänk, snart förstärks The Bardhs av ännu en finfin liten människa, det här är underbart! Men du vet vad jag sagt; Se till att klämma fram Henne innan jag drar den 6 januari, fixar du det tror du? :)

Och du; Jag fattar precis vad du menar med konsertkänslan. Precis på pricken fattar jag. Bra va? Sista dan i UK, hel veckan har snart gått, det är helt sjukt. Så jag ärsnart hemma igen. då ses vi. Kram tills dess!

2008-12-01 @ 14:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback