*Normala fönster

*badkar
*uteplats eller balkong
*fräscha vitvaror
*normal bänkhöjd
*gärna nyrenoverad
* bottenplan eller 1:a våning
*stort kök eller kök med separat matplats
*garage
*fint utanför ( dvs typ trädgård)
* 4:a
*samma itbolag som vi har nu.
*klädkammare vore inte helt fel.

Det här är vår kravlista nu när vi letar lägenhet. Jag tror att man kanske får tumma lite på vissa saker... ;-)
Vi ska kolla på två som låter hyffsat bra nu i eftermiddag.
Det ska bli så skönt att komma till en lägenhet som känns ren när man har lagt ner flera timmar på städningen. Och att kunna öppna fönster utan att behöva plocka ur en massa saker ur dom.
Där det är normal bänkhöjd ( vi har sjuttiotalsstandarden nu) så att man kan köpa sig den lyxigaste grejj som borde vara standard i tamijfn alla kök. En diskmaskin.
Jag tror att skilsmässostatistiken skulle sjunka enormt om det tillhörde standard i alla bostäder.
Halleluja för Diskmaskinen!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Me totally agree. Diskmaskinsdiskussionen är ständigt föresvävande i vårt hem. Och ja, en diskmaskin hjälper upp många bräckliga förhållanden som inte alls borde vara bräckliga.Suck.
Vart ska ni kolla på lägenhet?Jag blir nyyyfiken!Kram!

2007-08-15 @ 14:00:02
Postat av: malle

Gud vad mycket jag hade missat här! Det sista jag läste var om när rörmokarn skulle komma på besök =) Nåväl, nu har jag en fungerande dator igen iallafall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback