Mini semestern slut

Nu har vi kommit hem från påskfirandet hos svärmor i S.
Det har varit jätteskönt att byta väggar o ha vardagsliv någon annanstans. Maten serverad och sova länge. För en gång skull.
Kaspian lär sig så mycket hela tiden. Birgitta, gå ut o leka, Ricky och kissekatt hör till helgens uttalanden och vissa av dem så tydliga så att till o med utomstående förstår ;-)!

Jag försöker få tag på chefen såatt jag vet när jag börjar imorron eftersom hon skrev en sak och sa sedan en annan. Förvirringen är total. Kan ju vara bra att veta med tanke på öppning och med tanke på dagis. Men jaja.

En tanke slog mig på väg till svärmor. Eftersom Vi har jobb i sommar så kanske vi kan få semesterlön såpass att vi kan åka te HULTSFRED!!!
Tänk er det kära vänner! Lilla jag på Hultan!
Ni vet ju att jag är hultanvirgin. Erik däremot är hultanfarfar. Bättre än så blire inte ju!

Ska vi ta bilen till sommaren då Mickan som vi pratade om? Det var visserligen hundra år sen men men... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback