Home at last

Det är knäppt att man kan längta hem så som jag gjort. Så kort tid men ändå så långt borta.
Kaspian satt i soffan och tittade bedjande på mig och sa att han ville åka hem. Det vill jag med sa jag.
Nu är vi hemma. Det är skönt.

NU har jag äntligen svarat på de fina kommentarerna. Jag gjorde det som
Skinheadbarbiedoll brukar göra så gå in där du skrev så finns det svar där.

KRAMAR!

(haha jag höll på att skriva "krammar!")
( förövrigt har ni säkert märkt flera gånger att jag är urusel på att skriva inte som gärna blir itne. Det blir så ibland när jag ahr bråttom.)

Kommentarer
Postat av: M

Välkomna hem, familjen Bardh! Hoppas ni haft en bra minisemester och att lillkisen tycker det är skönt att vara hemma. Sitter i sängen, nyduschad och klar för sängen, o lyssnar på Melissa Horn. Tack igen snälla fina, skiva är wonderbar!:) I likiii. I helgen ska jag ta mig i kragen och göra en utflykt helt på egen hand. Ska åka till Brighton, gå på museum (som ingen vill göra med mig ändå), och dessutom åka o kolla på Brighton Earthships, dit man får komma och hälsa på. Ringer det några klockor? Det är iofs flera år sedan vårt gäng var involverade i detta projekt, men det ska bli jäkligt intressant att se byggena. Micke skulle vara stolt över mig. :) Sen ska jag bara sitta på en uteservering med en Latte, cigg och en bok och bara njuta av att vara själv. Det blir en bra helg. Spännande!Vad har du för email?Vill kunna mailas ju. Massa kramar!

2008-07-16 @ 23:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback