Nu blev jag lite putt igen.

Fan va jag hatar att bli påverkad så av något som inte betyder något. Av någon som egentligen inte betyder alls.
Nu ska jag sluta ta åt mig så förbannat och göra mig oumbärlig för mig själv. Basta!
Nej jag diggar inte att bli behandlad så. Nu är stunden när jag sätter ner foten och börjar värdesätta mig själv mer än så.


Emma min Emma kommer i helgen. Hon ska störa i min jobbighet. Det ska bli så könt att träffa någon som bara är. Vi är vänner på lika villkor. Det är det jag behöver.


Julen är bortstädad och nu är det bara städning av sovrummet kvar. Kanske byte av lägenhet snart. Vem vet?
På måndag är det skola för mig. Matte och Naturkunskap. Himmel vad jag är bra på att ta hand om mig själv.
Erik jobbar och sliter och är ursöt men smutsig däremellan. Vi pratar om semester och pussas. Hans jobbskitighet skitar av sig på mig. Men det är ju föralldel roligare att duscha när man är två så varför inte? ;-D

Kommentarer
Postat av: M.Dyvnäs

Hej tjejen!!
här var det mycket uppdaterat nu=)
allt bra med er??
har du inget för dig så är det bara att ta på dig arbetskläderna och komma ut till torbjörntorp ;P
kraaam

2008-01-16 @ 23:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback