Tjockt

Nu är det tjockt med text härinne. Det är nog dags för en bildupdate va?

Gödars skömning!
Ikväll var det kladdkakamuffinskväll med minsta systerYster. Mycket trevligt. Hon är kär och hon diggar kossor.
Hon är ursöt. Jag fick ett kort på henne som dom tagit i skolan och jag blev så glad att hon kom ihåg att ge mig ett. Vi är glömska både hon och jag. Det har vi fått av mamma.
Emma frågade mig häromdagen om min och Jossans relation och jag insåg att den kunde väl vara bättre. Jag kom att tänka på vilken relation som Michelle har till sina systrar och kom på att jag vill också ha det så. Eftersom livet inte är en generalrepetition så har jag nu tagit tag i mig.

Emma var här i helgen. Henne hade jag inte träffat sen Kaspian var relativt ny men då vi fikade själva i Skövde. Nu fick hon träffa mitt liv.  Jag vill så gärna att hon blir kvar där. Hon har varit saknad. Hej igen Emma! :D

Kaspian hörde mig säga Emma EN gång sen tittade han på mig och sa " Memma!!" precis som att " Henne kommer jag ju ihåg.det var så längesen! ".



Jag har haft en halk-period ett tag nu. Det har känts tungt. Det kan bero på hösten. Eller inte alls.
Men nu rullar det på. Jag är ok.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Älskade vän, du sätter huvudet på spiken när du talar om livet som absolut inte är ett genrep. Vi får hugga tag i alla nära och kära och umgås så mycket vi bara orkar. För lite fri tid för oss själva är också ett måste. Lika mycket som Du visar att du finns där för mig, vill jag att Du ska veta det samma. Jag är bara ett telefonsamtal bort, en tiominuters promenad. Jag tycker så mycket om dig, tack för att du finns! En massa kramar!!!

2007-10-18 @ 15:07:13
Postat av: Malle

Tack sa ru ha! :) Jag har snyltat lite på Kenzas bloggskola hehe, http://kenzaas.blogg.se ... Sen var det liksom bara att prova sig fram =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback