Nu så.

Vi har haft två veckors semester nu och jobbat en o en halv vecka.Jag iaf. Det har varit jätte trevligt.
Förutom regnet hade vi ungefär en veckas sol och det blir man faktiskt brun på.  Jag blev ju kräftröd första soldagen eftersom jag uttnyttjade den till fullo men så är jag rätt snyggt brun nu då. :-)
Kaspian smörjdes med solfaktor 40 men fick färg ändå.Lite läskigt faktiskt men men.
Erik blev knappt brun alls då han fick ryggskott första semesterdagen och är fortfarande inte helt bra.  Sanslöst.

Iallafall så har vi badat pool och gosat hund och tagit ca 4 gånger 40 min raska prommisar om dagen jag och Kaspian med doggen Ricky. Suvveränt skönt även när det regnade faktiskt. Även om jag klagade ofta så känns et ju riktigt bra i kroppen.Saknar det nu.

Soft med en 52" tv att kolla film på, på kvällen.

Kaspian har rusat till hallonbuskarna så fort han fått chansen och kommit tillbaka med röda clownansiktet. Gör skön.
Jag har haft spindeljakt och hittat massor. Tänk att spindlar oavsett hur stora de är ser kusligt mycke ut som tarantellor....Har mycke kort men kan inte lägga in dom nu.  senare.
Kaspían har gjort så mycket och pratar som en tok. Jag visste inte att man kunde ha så många olika varianter på Ja och nej. Men han kan. Tusen ord känns det som och en helt nu level of understanding.
Semestern kulminerade i fest och det var najsnajs. Försöker hinta till gubben att et vore ju inte fel men jag vet inte om hissen går så långt...;-)
Synd är det att vi hörs så sällan med bror och pappa Otto annars hade vi hunnit att träffas innan semestern runnit iväg. Men vi ska snart neråt så då kanske?

Nu är det jobb. Super med pengar trist att man inte hinner med ngt annat bara. Saknar mina gubbar otroligt på dagarna men vad gör man?


Har köpt nya kläder och känner att jag för första gången på år faktiskt är mig själv klädmässigt. Grymt skön känsla. Imorgon ska jag röda mitt hår och se fin ut i det igen med ;-) . Jag är nöjd nu. Skönt.
Jag väntar inte längre på något som inte händer och jag längtar inte bort nu. Just nu är jag allt rätt tillfreds ändå.
Men om någon vill komma hit och diska skulle jag ju för allt i världen inte tacka nej... ,-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback