Tack och puss!

Japp det har blivit tårta, paj, choklad och kaffe. Tack och puss på er. =D

Läste precis att Spiderchick har fått sin bebis. På världens bästa dag! Grattis!!! ( har grattat henne i hennes blogg alltså. Är inte så förmäten så jag tror att hon sneglar in här inte. ;P)

Jag har haft en väldigt bra dag och för en gång skull har det itne regenat på min födslodag! Nej det har varit sol idag! Spektakulärt bra.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sukisuki me! Jag kanske ska länka till
Spiderchick me eller?!




Jossan när systrarna fikade i somras.



Kaspians tre bockarna Bruse



En pangglad Eliot har fått av sig sin mössa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback