Som en symfoni

Vi hostar, nyser och snorar som en hel orkester här hemma. Erik är den enda som är frisk men känner jag honom rätt så känner han snart efter lite extra och då är det kört.
Eliot håller dessutom på att få sin första tand. =)
Allt på en gång.


Sällsynt! En bild på mig som någon annan tagit. Tack Veronica! Det är från Franz o Louises bröllop.

Här är en till. Den enda vi har på mig o Erik tillsammans från samma bröllop.Tack igen Veronica! För övrigt måste jag säga att jag älskar våra vänner. Deras bröllop är de enda man kan gå till helt svartklädd utan att det ser konstigt ut. =)





Fint!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hej!Allt bra? förutom förkyldningar? är det franz alfredsson? Han är min gamla klasskamrat..

Postat av: Mickan

Du ar antagligen superduperforkyld, for det har smittat av sig pa mig, du galna tvillingsjal. Jag har varit snorforkyld i tre dagar nu, det med allt annat gor mig laaaag. Dumma allt. Dumma. Forresten ar du supersnygg pa bilden med grillen och det. Jag blir knasvag. OBS! Inte forkylningens fel. Karlek!

2009-09-08 @ 09:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback