Födelsedagar.

Alltså allt det hära livet man ska leva. Övermäktigad känner jag mig stundtals.

Min lilla stora pojk fyller fyra nu på fredag.
Det är alltså FYRA år sedan jag gick mad värkar heeeeela min födelsedag föratt få vääääärldens absolut bästa present dagen därpå. Urcoolt eller hur? =D
haha jag minns det som det var igår.. ;)

Lillskrutten som kan sitta, krypa och tandar nu o allt är det bara ett halvår sedan men ändå ett HELT HALVÅR sedan!!

Ja allt detta liv man ska leva, överleva och uppskatta i rekordfart.

Själv närmar jag mig trettio, känner mig som sjutton och beter mig stundtals som min mamma. Jag vet itne vilket som är värst egentligen heller. ;P

Jag önskar mig massa barnledigt så jag kan upskatta,ha tålamod och vara pedagogisk mamma när jag inte är barnledig.^^
Och att någon talar om för min karl att han gärna planerar något i hemlighet för bara oss två....

Kommentarer
Postat av: Mickan

Ja, visst blir man lika overraskad varje gang nan i ens narhet fyller ar? Man fattar liksom aldrig att tiden gar sa oerhort snabbt. Nodbroms nan? Men jag tror vi bara ska skatta oss lyckliga lyckliga lyckliga over att vi overlevt annu ett ar, sa brukar jag se det. Faktiskt. Ha en fab fodelsedag, alskling. Du vet att jag skulle ge dig varlden om jag bara kunnat, men jag fortsatter ge dig vetoratt till mitt hjarta, sinne och existens, och min fortsatta tid, tankar och drommar. Vad tror du om det? Har vi en deal? Karlek pa din alldeles egnaste dag!

2009-09-09 @ 23:45:28
Postat av: Mickan

OCH! Jag vill inte hora att du dammsuger sen pa din fodelsedag, alrite? STAY AWAY FROM THE VACUUM CLEANER WOMAN!!

2009-09-09 @ 23:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback