Helt knasigt sammanträffande?

I helgen var vi hemma hos Emma och Martin och Sally.
Sally föddes på samma dag som Eliot.
Det är helt tokigt hela historien.
Jag och Emma har följts åt hela tiden  och hon var beräknad två dagar efter mig. Sen gick vi över och det hela slutade med att de fanns på förlossningen när vi kom in. De hade hört någon skrika mitt i natten och ja det var ju jag.
När Eliot hade kommit ut och vi fortfarande var kvar i förlossningsrummet så tittade jag på barnmorskan och sa till henne " Jag vet att du inget får säga men om det finns en Emma ****** här så säg till henne att vi är här med."
Jag vet inte om Emma fick det lilla meddelandet och har faktiskt glömt fråga med... ( mental anteckning : ring Emma imorrn)

Iallafall så satt vi utanför BB och pratade med alla som kom o hälsade på oss och längre fram så gick det förbi några. Erik sa att det var nog Martin. Jag  gick efter som in på BB och får se en Emma och en Martin och en balja.
Tårarna forsade och vi pratade en stund och jag trodde inte riktigt på att det var som det var.

Men de är födda på samma dag med några timmars mellanrum. Så himla häftigt!!!

Sally har världens största rådjursögon och söt liten näsa och pussmun. Hon låg och härmade Både Emma och Martin när de räckte ut tungan och det var så coolt att se.
Jag ska prata med Emma imorgon och fråga om jag får lägga ut bilder på dom så ni får se.

Jag tänker skriva en hel förlossningsberättelse som ni ska få läsa. Men det kommer nog att ta lite tid. Ge er till tåls. ;)


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

JÄVLIGT häftigt.

Postat av: Skinhead Barbiedoll

fan vad ironiskt det meddelandet såg ut, men det var det inte :( Menart såklart för det ÄR astufft :D

2009-03-05 @ 08:56:02
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Angela

Du får inte skriva sånt när du har en gravid böna som läser ;-)



2009-03-05 @ 17:09:19
Postat av: spiderchick

en vit lögn då och då skadar aldrig =)

2009-03-05 @ 19:49:39
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback