C

Nu idag imorses så klarade Erik C-uppkörningen för lastbil! Jag är så stolt! Jag kan inte ens riktigt prata om det utan att ögonen börjar svämma över. Min karl. <3
Så nu får han köra själva bilen men inte med last.Man får liksom ta C ( för bilen) och E( för lasten) separat.
Han ska ta  o köra dessa veckorna som kommer och plugga gärnet. Nästa tisdag har han dessutom truckutbildning.

Sen blir det till o leva lyxhustru... hahahahaha!

Nej men jag ringde på ett jobb igår. Vi får välla se om det leder till något. Kan vara skönt att byta miljö lite och tjäna lite kosing.

Eliot sover och Kaspian är på dagis. De var på utflykt igår. Då var hans bästis Arvid med. Det var höjdpunkten med hela utflykten.
Sist jag hämtade K på dagis och A var där så kom han o skulle ge K en hejdå-kram.

A: En kram ochså...och en puss.
K. Nej ingen puss.
A: Varför? (Väldigt uppfodrande ska tilläggas. Här gällde det att komma med typ världens bästa anledning.)
K. Du är ju kille.

A tittade på K och sen tittade han på mig. Jag i min tur skrattade och talade om för K att hans pappa pussar han ju på och han är ju kille.
Men K bara tittade ner i golvet och sa att han inte ville. Sen fortsatte kramkalaset.
Det var så roligt att se denna lilla kärleksstund mellan Kaspian och Arvid. Fina fina barn. Pussungar.

Nej nu ska jag lägga in lite saker på tradera tror jag bestämt.

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Grattis till lastbilslyckan =)

Postat av: Michellen

Bra gjort, Erik!!Stort grattis till mina favvo The Bardhs! Las om min knappa helg pa bloggen, tror den var den mest lyckade pa manga ar! Kram!

2009-06-14 @ 22:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback