Home sweet sweet home.

Ja nu är vi hemma igan.
Tyvärr har jag inga roliga bilder. 
Nej ingen har lagt sig på kameran i väntan på att en ursnygg grekisk massör skulle massera hennes trötta rygg.
 Inte är den förstörd av sand från en varm och go sandstrand där vi har badat hela veckan heller.
Det är ingen elefant som har kissat på den.
Den är helt enkelt oanvänd.
Vi har varit på promander i regnet regnet regnet regnet med en hund hund hund. Japp.
(Hunden som satte sig och sket mitt på en gräsmatta när han hade högt högt gräs överaallt runt ikring sig. Men han sätter sig på den klippta lilla biten han. Jag svär lite tyst för mig själv och halar fram påsen och börjar ta upp det. Men vad det bränner till på handen?!
Hunden har satt sgi på en tistel och skitit. Tack...
Den enda tisteln i hela gräsmattan.
Det kan betyda två saker konstaterade jag; Antingen vill han att man låter hans skit ligga eller så hatar han tistlar.)


Vi hittade ett par intressanta sniglar dock. Riktiga mutantsniglar. Men de tog jag inte kort på. För det glömde jag.


Hoppsan så det kan bli hörnini!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback