Bingo, Borås och bröllop!

Detta har hänt i helgen:
Jag har varit på bilbingo med grannen Ewa. Lika trevligt som vanligt. Viv passade på nu innan hon åker o jobbar i Norge.
I fredags så stack jag med Lizan ( för första gången på evigheter!) ner på spontankoll på Puben. Halv ett kom vi dit men vi hade kalaskul på den korta stunden de hade öppet iallafall.
Där kramade jag på Amelie och Malin och vi baklgade oss över att Michellen är så vansinnigt långt bort och sedan lyssnade jag på Illas Planer för Livet.
Sen ramlade jag ju givetvis hem vid fyra snåret från Fanny och Tom men det är ju så att en öl gärna har sällskap av flera eller gärna sin goda kusin Spriten.
Det var hemskt trevligt.
Erik tillbringade verkligen hela sin lördag på svensexa för Franz och har mått som han verklgien förtjänar idag. Jojo.
Barna har haft det trevligt med Liza och mig.
Eliot är så stor så han kan sitta själv ( nästan utan att tippa) och Kaspian är Förnuftig. Älskade små barn.

Vi ska tillBorås Djurpark på tisdag och jag känner liksom att jag inte hinner skriva hr imorgon så nu gör jag ju det istället.
Det ska bli galet kul. De har liksom Geparder och Flaminogs där. Crazy i tell ya.

Sen till helgen gifter sig fina Louise och Franz. Jag säger som han i "How I met your mother". Its gonna be legendary!

Puss o kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Michellen

Ah, beklagade ni er over mig? Det kanns skont, ma jag saga! Jag ar minsann inte helt o hallet bortglomd med andra ord. ;) Fast det trodde jag val inte heller...Anyhow. jag saknar dig! och dina barn! och din man! Fornuftig med stort F. Det ar stort det. Ungefar lika stort som att kunna sitta sjalv utan att tippa. Ungefar sa, pa det stora hela. Karlek till er!

2009-07-27 @ 08:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback