Utlockningsmetoder någon?

Ja hur gör man föratt locka ut en onge ur magen?


Kaspian han säger " Kooom uuuut nuuu" till magen minst tre gånger varje dag och så pussar han den godmorgon och gonatt. Han är redan vääärldens appselut bästa storebror.

När vi var hos M o P förut så sätter han sig på deras datastol. "Nulla mig!" ropar han. Det är svårt som mamma att säga: "Säg efter mig: SNURRA mig" när man ligger i en hög på golvet och gapskrattar.

Erik är bara söt helt enkelt. Han blir likblek i ansiktet och undrar hur jag mår varje gång jag pustar lite. DET är gulligt. Och manligt och macho. ( måste ju tänka på hans image lite med. ;-))

Själv är jag toktrött jämt. Har en del kvar som jag måste måste måste ta tag i. För det kommer jag inte hinna sedan. Då är jag tvåbarnsmamma.... Gud va det lät gammalt....

Kommentarer
Postat av: Malle

Haha! Ja ibland låter det ju lite roligt ;) Hoppas att han kommer ut snart, har du prövat det där med att gå i trappor och bära kassar..? Kram!

Postat av: Michelle

Kom ut, kom ut, kom uuuuut! Annars kan jag ju inte borja shoppa bebbeklader!!Och det vill jag gora, sa kom uuuut nu E! Bannemig. Puss till familjen!

2009-01-21 @ 21:26:07
Postat av: Emma

Har det fortfarande inte hänt nåt? inte här helller :( Tänker på dig vännen!

2009-01-21 @ 21:44:29
Postat av: Äjj-Käjjj

Ååh, så mycket retro det fanns här! Treeevligt!!



Jaaa, hur skall du få ut den...? Champagne och ananas har jag hört. Fast OM inte champagnen funkar så sitter man där småfull med mageni vädret..och näe, testa inte det!

Ananas. Testa det!

2009-01-22 @ 23:55:13
URL: http://www.kaydinasvarld.blogspot.com
Postat av: Michelle

HAR HAN KOMMIT NUUUUU???DU HAR JU INTE SKRIVIT PÅ FLERA DAAAAAR???!!!

2009-01-23 @ 08:38:58
Postat av: Liza

nej, han har inte kommit ut ( ja e inte bitter över d alls...) Men han SKA komma ut snart, annars kommer hans mamma ha gått sönder alla sina skor snart så som hon speedwalkar för att få ut honom :)

2009-01-23 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback