Måste måste måste

Jag vill verkligen verkligen inte sova. Men jag måste. Jag är mamma och jag måste gå upp på morron.
Dessutom måste jag ta prover på mvc imorgon kl 9.

Fast jag faktiskt tycker att Kaspian är det absolut bästa sällskapet man kan ha på morron så vill vill vill vill jag itnte sova nu.

Usch min man har blivit en riktig pmstant. I en vecka har han varit väldigt gring. Ingen av oss vet varför. EMn jag börjar faktiskt lessna.
Det enda som faktiskt är riktigt bra med att han är grining är att jag framstår som en väldigt pedagogisk och tillfreds person. Det är ju trevligt för en gångs skull.

**Just nu skiter jag i vart ungen kommer bara han kommer ut. Ville bara påpeka det.**

Nu ska jag följa Lizas råd och gå och klämma lite innan sonen kommer in till oss.

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja, ibland kommer dom bästa råden från dom mest oväntade ställen :)



Kooooommm uuuuuuuuut nuuuuuu

2009-01-08 @ 16:42:20
Postat av: Jolin

haha ja! :-)

2009-01-13 @ 00:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback