Främst till Emma och Angela

Kille:

Rio, Rox, Samsam, Enzo, Pascal, Movitz, Franke ( uttalat e), Silas, Elvis, Lee, Ziggy, Zeke, Mex, Peps, Ronan,Tristan, Texas

Tjej:

Lo, Ylle,  Vilda, Elvira, Vilja, Lorali, Melima, Nim, Tejla, LooLoo, Elvira, Ellvi, Amelie, Mella, LovaLoo, Io


Jag tycker så mycket om de här namnen. De ligger så gott i munnen och talar för hur individuella barnen blir.
Helst skulle jag nästan vilja använda allihop men jaja. Så många barn blir det då INTE...

Nej han har inte kommit ut än.... Jag har så mycket jag egentligen borde göra innan så det är nog bara bra. ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

En kille på Jonas o Miras dagis heter Texas. DÖCOOLT!



Själv är vi mer sugna på Rasmus eller Lovisa. Passar bra med tvinnisarnas namn!

Fast min pappa vill ha en William, men ingen av hans 5 barnbarn är det än... så vi får väl se. :-p

2009-01-25 @ 21:09:25
Postat av: Emma

Vi har fortfarande inte riktigt bestämt oss...hoppas nmanet kommer till oss när vi får se bäbisen..trodde faktiskt att vattnet gick i natt, men icke. Pratade med förlossningen. Denna ständiga oro för minsta lilla grej!!

2009-01-26 @ 19:30:25
Postat av: Malle

Samsam? Är du säker? Det är ju liksom förkortningen om man läser Samhäll-Samhäll? Inte för att sätta käppar i hjulen men.. =)Annars var det superfina och väldigt individuella namn! :) Hoppas h*n tittar ut snart :) Kram!

Postat av: Malle

Dessutom:

Franke Lee Bardh.

Tristan Zeke Bardh.

Elvira Lo Bardh.

Ylle Elvi Bardh.



Ah, det är fint :)

2009-01-28 @ 11:59:41
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback