Reflektion kolon

Reklamen för Linda Rosings raggningsprogram ser jag på med skräckblandad förtjusning.
-Hon verkar vara en sådan fin och smart tjej säger "man" nr ett.
-Hon är en micket vacker säger "man" nr 2.
Och redan där ser jag att de verkligen har fångat själva essensen i Linda Rosing.
Själv torkar jag upp josen som vackert spreds via näsfontän över vardagsrummet tillsammans med mitt garv.

Hur länge tjatade Daniel på Vickan?

Jag älskar Tabitha i Mia och Klara.

Vinner jag en miljon nu så packar vi in oss i ett flygplan och åker till NZ.
Punkt. 
Det är varmt där.

Kommentarer
Postat av: Michellen

Min finaste, goaste, underbaraste! Kom hit till underbara NZ med hela The Bardhs gathering. Jag langtar mig tokig efter er. Har inte haft hemlangtan pa hela tiden, men just idag, bakfull som ett agg som jag ar, langtar jag efter er alla. Och hemma-kramar. Och te vid koksbord i en kokssoffa. Och prat tills ogonen trillar ihop.

Postat av: Skinhead Barbiedoll

Såg lite av Den Rätte För Rosing X) En av snubbarna verkade ju jääävligt pepp på att va där. Alla bah "Hon är så vacker, såg ni hur fräsch hon såg ut?" & han bah "nja jo var väl ok". Lika oentusiastisk lät han med juryn haha. Verkade betydligt mer sugen på att vara med i TV än att kyssa henne lixåm X)

2009-02-26 @ 11:38:00
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Marie D

oh värmen hade inte vart fel alls!!neeeed sun!



kram

2009-02-26 @ 21:13:13
URL: http://bilddagboken.se familjen-dyvnas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback