Killer Broccoli

Jag hade kommit överens med både mig själv och med Erik som att vi skulle ligga i sängen senast 11 idag.
Ja.
INTE senare.
Nej...

Iaf så har jag klurat lite. Jag tittar ju hemskt mycket på tv. Det är så mycket bra att titta på. Futurama, 2 and a half men, House, NCIS, How I met your mother, Simpsons, Medium, The closer, Bones och så mycket mer som jag väldigt säkert har glömt.
Jag skulle gärna vilja att det fanns en "Mina vänner bok" i bloggform. Det skulle väl vara kul?
Kanske skulle man försöka göra en sån?

Håhå ja.

Jag har ju glömt att  berätta världens roligaste sak!!!
Jag stod o hällde upp frusen broccoli i en kastrull och en bukett åkte i golvet. Eftersom jag fortsatte hälla så tittade jag på det och hörde bara Kaspian börja gny lite i panik.
Jag tittade upp och vänder mig om och såg pojkstackarn med en bukett broccoli fastfrusen i underläppen....
Både jag och Erik stod och frustade som idioter samtidigt som jag försökte dölja det för panikKaspian och hälla ljummet vatten på det frusna området.
Broccolin gav upp relatvit snabbt och Kaspian stoppar aldrig mer något fruset i munnen *ta i trä*.
Jag och Erik skrattade så vi tjööööt när Kaspian gått ur köket.
Ja.
Säga vad man vill om att vara förälder men det har sina ljusa sidor... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback