Bilder.

Jag borde liva upp stämmningen härinne med lite bilder!



Gigantus Magus som fortfarande är där. Idag har jag dock varit mycket positiv och städat och gosat med min pojk så nu borde parveln känna sig manad att komma tycker jag.
 

Feskarna. Det stora mörka murret är Kaspians Nemonen. Personligen skulle jag inte ha något emot om Nemo försvann för då kunde man ha sådana vackra saker i akvariet som slöjstjärtat med pingisbollsögon men Kaspian älskar den jäkla fisken....




Här är han! Idag har varit en kanonbra dag och allt har varit så bra så bra. Jag har världens bästa kille!



Tydligen har vi blivit totalt skitkassa på att ta kort på annat än Kaspian. Därför blir det denna igen. Fast det är väl itne så mycket annat han har för sig heller... hähähä ;-P

Kommentarer
Postat av: Michellen

Fina bilder pa mannen (allta i plural, men det framgar ju inte haaar) i ditt liv, det ser ut som om ni trivs. Om bara den lille kunde kika ut ocksa, sa vore val allt fridens o frojdens. :) Jag tycker Kaspian ar sotare an sotast i sin badhatt, kommer ihag att dessa var miche praktiska nar det begav sig :) Mobilen ar som sagt alltid pa, vi hors val snart antar jag??! Tills dess - Im with you in every breath, every heartbeat J! Kampa pa!

2009-02-03 @ 01:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback