trillerill

Jag har ju glömt att skriva om helgen.
Fredagen var som bara fredagar kan. Jag hade planerat minutöst noga hela dagen men så tabbade sig en grej och sinkade dagen. Typiskt. Men jag träffade Mickan. Hon har precis kommit hem från Englandet äntligen! Vi fikade och hon satt mittemot alldeles vuxen, målmedveten och vilsen samtidigt. Lugn och med massor av insikt. Kanske borde jag åka till England?
Det var så skönt att träffa henne igen och vi pratade som jag bara kan prata med henne. Te snart?


Vi firade Erik och mig i lördags med att hans släkt kom hit. Det var fika och stim. Sen på kvällen kom min Emma och hennes Martin med vår nya soffa på flak. Vi käkde middag och var vuxenmysiga. haha parmiddag ;D

Söndagen innebar något som kändes som bakfylla för mig. Alltid när det har varit mycket folk runt mig blir jag löjligt trött dagen därpå och känner mig bakis. Socialfobi haha.

Igår så var mitt första pass som kundbokare. Det var ett provpass och jag sitter och ringer hemifrån.
Mot all förväntan kan jag räkna de som otrevliga på ena handen. Då ringede jag ändå typ 200 pers igår. Inte många som svarade men det var nästan bara trevliga kvinnor.
Kändes mycket bra och min första bokning gjorde jag en kvart efter att jag börjat.  Sen att jag bara gjorde tre bok under kvällen ( 17-21) det behöver vi inte låtsas om lika mycket.
Ikväll ska det gå bättre.
Erik var ute inatt och körde tidningar.

Obs!! nedanstående kursiva text valfri. Sammanfattning i fet text nedanför.
(Det var en väldigt osovig natt. Kaspian vaknade ca 5 min innan Erik kom hem vid  kl 4,20 ca. Eftersom han vaknade vid halv ett första gången och inte somnade om förrens en timme senare tyckte jag att det var väl hemskt onödigt. Ännu onödigare var att han vaknade vid kl 6 imorses och inte ville sova en stund till innan dagis.)
 Väldigt lite sömn. Trött. Ska sova lite till nu.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Tack för dina ord. Gärna te snart, det behövs, kan jag meddela. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback