Rugguggla

Nu är Kaspian och jag uppe i ottan. Erik är bakis. Han var likblek när han kom hem igår. De åkte in till Skövde till Rockbaren och sedan åkte de hem med bil. En Erik med alkohol i kroppen går inte ihop med bilåkning I can tell you that much.
Iallafall så ska det tvättas heeela morron för sedan ska vi lämna sonen hos m&p och sticka på bröllop! Det ska bli så skojsigt så!

(permanentade håret igår fö och det blev inte som jag tänkt mig. Det är riktigt ruggigt idag. Ska se vad jag kan göra åt et sen.)

2 do:

-tvätta
- packa Kaspians översovningsväska.
-fixa inslagning av bröllopspresenten
-Ladda kamerabatteriet
-äta!
-Göra mig iordning
-köra Kaspian till m&p

Äh. Utan inbördesordning. innan kl 14.00 helst.

Gu va hungrig jag är.

Imorgon kanske Emma kommer hit ! Jippi!!!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback