Kirby

Nu sitter jag o väntar på att en kille från mitt nya förhoppningsvis jobb ska ringa upp. Jag hoppas innerliget att han ringer innan tolv som han sa för jag är swamped med saker att göra resten av idag.

Herregud vilken bra svenska jag har! ;-)

BTW. Tänk vilken urbra situation jag sitter i.
jag:
 " Hej jag heter Jolene Bardh och jag ringer eftersom jag har en överraskning från din vän Jörgen. Han fick nämligen en demonstration av vår dammsugare i veckan och trodde att du skulle vara intresserad. Så vi bjuder på en rengöring av dina mattor närhelst du har tid för ett möte."
Agda 87 år:
"Vad sa du att du hette sa du?"

Smidigt Jolene. Lina kanske? Eller kanske AnnSofie?

Kommentarer
Postat av: Angela

Hej vännen!

Vi har köpt hus.

Jag lovar att du ska få visa va du går för och genomföra en flyttstädning åt oss ;-)

Postat av: Mickan

Haha!Ja, det ante mig att det skulle bli problem med ditt namn. Men det är nåt du får leva med, en uppoffran för att ha ett så vackert namn som du har. Kram!

2008-09-24 @ 10:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback