Kära dagbok haha!

Vi har hunnit vara på MVC besök. Igår närmare bestämt.
Lågt blodvärde men annars var allt fridens. Vi fick lyssna på bebisen för första gången. Lika häftigt som med Kaspian i tell u!
140 i hjärtslag och 24 över magen. Nu har vi gått 25 fulla veckor och jag tror att det är 2 dagar va? Iaf är vi i v 26. Gulp. Tänk va tiden går fort!
Snart föder vi barn Emma!!

Fick dessutom träffa urtrevliga Kerstin igår. Hon ska vara med på vår förlossning om allt går som det ska. Så roligt!
 Det som var ännu roligare var att både jag o Erik kände väl igen henne utan att ha träffat henne alls innan. Det brukar luta åt att allt blir kanonbra.

Idag ska vi på första föräldraträffen.
Barnmorskan kollade konstigt på mig när jag frågade henne på inskrivningen om föräldraträffarna. Men jag förklarade att vi gick bara på en med Kaspian och sen kände vi att det verkligen itne var vår grej. Helt utan att inse att det kan vara bra med lite kontakter.
Så nu ska vi ge det en seriös chans.
Om inte annat kanske man kan upplysa lite andra föräldrar om att man faktiskt KAN föda hemma med. ;-)

Nu ropar resten av livet!

Cheerio mi Sofi!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Herregud!Ni ska ha barn!Jag blir stressad!Men är du såhär kolugn, får jag allt jag också ta o tagga ner lite. Försökte få tag på dig ikväll, men ibland äre så. Det blir fler gånger. Cheerios! ;) Puss!

2008-10-17 @ 00:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback