Kan någon förklara för mig...

varför man ger 1,5 miljarder till AMS istället föratt ge dom till Volvo så de kunde behålla sina anställda från början?

varför ekologiska varor är så helsikes dyra?

varför folk tar sig till återvinningscentreln bara föratt ställa skräpet brevid containarna?

Prison Break? Hur lång tid KAN det ta att bryta sig ut ur ett fängelse egentligen ?

varför alla repriser på bra sitcoms och andra serier går mittinatten?

hur de kan vara så patriotiska i USA när de, över lag, knappt har någon allmänbildning?


Jag återkommer med fler saker jag inte begriper snart.  De är fler.

Kommentarer
Postat av: M

Finaste! Fick ditt sms, svarar här. GÄRNA kvalitetstid nästa gång jag är i stan (Läs; efter bröllop, då jag har hjärnan med mig). Tack för att jag får så söta sms av dig, de livar upp min dag! Ang. Prison Break; Jag fattar heller inget. Hur svårt kan det vara? Kolla bara på sveriges fängelser, här verkar det bara vara att ringa på en dörrklocka för att få slippa ut. ;) Nu måste jag sova!Snart! Och; du får mer än gärna ta min disk. Den som inte gått sönder hittills. Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback