Intresseklubben antecknar...

Ja ni förstår. Nu ska jag städa. Men det är ju så roligt så jag väntar lite till. Man ska ju spara på det bästa... **blä**

Jag o Ewa va på loppisen förut och på vägen dit var det något vi pratade om. Jag minns att jag utbrast " Det här måste jag nästan blogga om!" men nu har ju glömska jag givetvis förlagt det. Min hjärna är ju full av vettiga saker menar jag som jag bara måste komma ihåg...

Det är roligt att loppisfynda. Nu tog jag mig lite tid att kolla på smyckena. Jag kan inte riktigt ha halsband. De hänger så fult över gigantotuttarna. Men jag kan ju ha ringar ( som man fö aldrig hittar på loppis) och fina örhängen. Hittade clipsörhängen som jag tänkte att jag skulle konvertera till ett par vanliga när pysselcrawingsen sätter in.
Jo jag hittade en skål till min skålsamling och en burk till tet. En Cloetta-burk! Perfa till mig! :-D
Men gud va intressant detta blev nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback