Chimichangas

Jo jag har kollat lite på  "Meet the Fockers" ikväll. Jag älskar just the Fockers! Löst och ledigt precis som det ska va! " My brother from another motner".  Ja älskar.


Jag vill föda barn nu. Eftersom allt kommer att fortlöpa jättebra ( dvs inte bli någon riskgraviditet) så ska vi föda hemma. Jag väntar med spänning och hög förväntan kan jag säga. 
Efter förlossningen med Kaspian känner jag att det bara kan bli bättre. Min fina pojk.
Iaf så växer magen och hon ( jag tror att det är en hon. Trodde iof det sist med men men. Kanske min envishet lönar sig...?) har disco hela dagen och natten lång.
-Vi gör vilda bebisar sa Erik idag.  <3
Ibland är han väldigt observant... ;-p

Haha jag ska göra en skylt till ytterdörren där det står: " Vi har inte ihjäl varandra. Vi föder barn."
Förutom då att meddela alla grannar att det kanske bli lite högljutt.
Varken jag eller Erik kan minnas att det lät mycket senast visserligen.
När bebisen har välkomnats till världen så blir allt lättare än sist. Inte amningsångest eller jag-är-en-dålig-mamma-föratt-jag-egentligen-inte-orkar-med-folk.
Utan harmonimamma-med-blommor-ihåret-och-sjungande-fåglar-runt-ikring. Ahhh....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback