Tecken

Jag pratade med barnmosrkan Helene igår per telefon. Hon ska vara emd på förlossningen här hemma. Nu hade hon pratat med doktorn som ska göra ultraljud nummer två. 12/12 kl 13 får vi se bebisen igen.
Han kollar vart moderkakan ligger o att allt ser bra ut.

Det är så häftigt för när jag läste min journal från när Kaspian föddes så stäår det en notis om en Helene Andersson i den. Hon ska ha varit inne o gett mig panodil på kvällen på bb.
Jag tog upp det med Helene på telefon och frågade hur många Helene de egentligen har borta hos sig och hon skrattade och sa att det faktiskt varit så att när hon pratade med mig första gången så kände hon igen mitt namn och Kaspians förlossning.
Det finns väl ingen som kan förneka dett uppenbara tecknet?



Här är Kaspian nästan exakt ett år gammal.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej.. Kom in på din blogg när jag sökte på hemförlossning och skövde. Såg att du planerat detta och så, spännande!=) Jag är också lite smått intresserad, men vad kostar det med bm och allt runtomkring? Vore jätte tacksam för svar!=) Ha det gott!

2008-12-14 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback