Hunkalicious!




Ja Michelle!  På "Begäran" lägger jag nu upp min lista på Fuckable men.
Den är helt utan ordning. Alla är precis lika hot. Namn kommer i slutet av listan för de som är intresserade.
Det här med lista är ju intressant. Det finns ett avsnitt med "Vänner" där Ross har Isabella Rossolini på sin lista men byter föratt chansen att träffa på henne är ju minimal. Så laminerar han listan och har liksom sagt sista ordet. In på "Central Perk" lallar naturligtvis Isabella Rossolini och Ross ser dum ut. Smidigt. Tänk på det innan ni laminerar er lista!
Jag nu då som har tagit bort Pitten från min lista ( jamen han har ju ett jäkla benrangel klängandes på sig!) kommer att ångra mig bittert när jag på väg ut från lilla Blå springer på honom i egen hög person. Men jaja. Nu är listan gjord.
Hämta hinken änd lät da dräggel begin!



image114   image116

image117image118image119image120image121image122


image123


Gerard Butler ( Spelade i filmen Timeline)
Jason Mamoa ( SG Atlantis och Yberhot! Kan ses in action på fredagarna på sexan!)
Dave Grohl ( jag älskar män med självdistans)
Deppen. Deppen. Deppen. ( Appselut snyggast i Pirates!)
Owen Wilson ( se Dave Grohl)
Persbrandt  ( Manliga mannen)

Habbahabba! Gå nu och drick lite vatten och låt hjärtat lugna sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ända som var "fuckable" på den här listan är ju Persbrandt. Haha!

2008-03-07 @ 21:59:59
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Jag dissar alla! Så gör jag i&försig alltid. Kommer knappt på några famous lads jag kan bli kåt på =|

Postat av: Michelle

Åh!Well done, jag är nöjd med din Lista!;) Samtliga på din Lista är klart fuckable, det är det som är så bra med listor som dessa, man får liksom välja och vraka. Satt och klämde ur Marcus hans Lista igår, och han blev som ett barn i en godisbutik, "Får man liksom VÄLJA vem man vill??I hela världen??" ;)
Listor är världsbäst, och får innehålla de där riktigt sliskigt snygga killarna och tjejerna...Så det så!Tackar och bockar för List-erkännandet!

2008-03-08 @ 12:30:59
Postat av: jolin

hehe! "I hela världen?" Underbart! hmmm... Ska se om jag kan hala fram nåt ur mannen här hemma med sen...*ser du hornen Michelle?*

2008-03-08 @ 15:18:50
Postat av: Anonym

Skinny:
Nämen!?Inte ens härligt skitiga Deppen?

Anonym:
I min värld så är de most fuckable I assure you! Lägg upp en länk till din blogg och lägg ut lite hunkar får vi se om det finns nån annan goding att bita i. ;-)

2008-03-08 @ 15:22:46
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Deppen är den enda där jag tycker ser bra ut (dock inte med något jävla smink!), men inte på ett ojvadattraheradjagblir-sätt utan mer att han har ett intressant utseende som kanske vore kul att fota, snarare än knulla :D

2008-03-08 @ 15:59:11
URL: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback