Nytt och fint

Ojoj.
Nu har vi flyttat. Så nu ska jag egentligen städa i den gamla lägenheten men det är hemskt tråkigt. Nu siter jag här istället. I vår nya fina lägenhet med nymålade fina väggar utan hål och fettfläckar på. Den har ett gästrum också. Vi har även bunkrat upp med lite extra sovplatser ifall vi skulle få lite besök. Vem vet?

Det är inte mycket på g men vädret är super och Kaspian talar om det varje dag vi kommer ut. "Fint väder idag med mamma!" säger han och strålar som solen själv. Älskade barn.

Jag sa till Erik idag att jag ska se om jag kan få in en fot på Lindex. "Ja det tycker jag. Det finns ju ingen där som är snyggare än dig iallafall." säger han då. Hmm... Älskade man.

Tyvärr har jag inga roliga sommarbilder och jag tänker inte lova några heller. Då kommer de ju aldrig. ;-)
Däremot har vi en hemlis men den kommer senare. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback