Senaste

Jag har inte haft mycket att göra jag har bara undvikit datorn. ;-) Faktiskt så har jag inte gjort så mycket men inte vetat vad jag ska skriva.

Emma ringde med MYCKET glädjande besked. Cystan har spruckit så nu är hon "bara" gravid. Mitt leende går från öra till öra. Nu kan vi ju verkligen äntligen handla mammakläder tillsammans! *krama Emma*

Igår så var jag och mamma på stan och skulle komplettera Jossans födelsedagspresent. Jag fyndade kallingar till min numera blöjfria son. *Mycket stolt minsann*
Igår var även första dagen på länge ( vet inte exakt hur länge. När man är slacker va, så tappar man begreppet om tiden liksåm) som jag inte sov till mittpådagen. Gårdagen kändes som århundradets längsta dag.

Imorgon diskuteras det "
Bisonfestival" i Trädet. Okej jag ska förklara. "Bisonfestival" innebär , efter vad jag fattar av annonsen iaf ;-), att det samlas en hoper galna bisonuppfödare så man får se deras kreatur och diverse aktiviteter såsom lassoshow, indianshower* (?) och ponnyridning. Detta tycker vi låter ganska så festligt och diskuterar ett besök.

Tankarna växer om att gå på Melissa Horn spelning senare i sommar men vi får väl se.

Annars fikas det med den enda grannen som är normal, pratas med systrar i telefonen och gosas med Kaspian.

Vi väntar fortfarande på att få ballofixer från pappa så vi kan installera vår diskamaskin. Dessutom ska det kompletteras med en ministereo i köket så det blir lite roligare att diska det lilla som i framtiden blir handdiskat. Fast senare när vi är rika ska vi anställa någon som sjunger i vårat kök för husan som stoppar i och ur disk ur maskinen.




*hahaha jag var precis inne på hemsidan för detta evenemang och greppade att det är indianSHOW inte frågan om något annat så som jag tänkt. Typ babyshower fast med indianer. hahaha

Kommentarer
Postat av: M

Hej främling och vän!Grattis till flytt, och framför allt diskmaskin, vilken lyx i vardagen!Måste ju underlätta hur mycket som helst!Det ska jag också ha nästa gång jag flyttar nånstans...Här i UK är allt tiptop, jag trivs mer och mer med England, och framför allt London, som jag åker upp till ikväll igen. Tänk om man kunde få ett jobb där ett tag...?:) Men jag vet inte, samtidigt som jag börjar gilla att bo abroad, är sverige det finaste landet i världen. Sådetså. Hur är allt hemma? Har ni semestermys?Håll bloggen uppdaterad så jag vet vad som sker i era liv. Hälsa pojkarna!Krams!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback