Rosa tofflor.

Vad gör jag när jag inte vill dammsuga? Jag skriver ett inlägg.

Jag insåg att jag iten inte skrivit om konserten som jag var på tidiager tidigare i höst med systrarna och Kikkin. Lars så klart. Underbart. Det var lite komiskt när han märkte att publiken iten inte sjöng med i de nya låtarna så bra. Då började han spela de gamla och publiken var så nöjd så.
Hursom var den ju kanon bra as allways. Det var ju Lars.
Tack Liza och Jossan!!!

Idag är det soft som gäller. Jag är urtrött efter gårdagen och Erik jobbar. Nu ska jag hjälpa pojken med hans nya tofflor. Han brukar ju sno mina men nu så kände jag att de behöver jag själv så då fick han ett par nya ist.
Kram.     
                                               
  

Kommentarer
Postat av: Titti

Det är nåt det där med skor och TOFFLOR! Min tjej har också fått egna tofflor, men ändå är mammas bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback