beslutsångest.

Nu vill jag plugga (!) och motionera. Undrar om man kan göra det samtidigt på något sätt? Isåfall så gör jag *räknar* FEM saker' samtidigt! Now thats multi-tasking!

Mors jag är skittrött! Jag mitt ägg kom inte i säng förrn precis innan Erik kom hem inatt dvs: runt ett. Smidigt. Precis när jag gjort mig redo och krupit till kojs så vaknade Kaspian och jag stolpade upp igen ( innan Erik kom hem, det var därför jag kom i säng så sent) och tyckte att livet var väl sätt så lagom underbart. Speciellt när man ska upp halv sju på morron igen.
Min dag har handlat om halveringstid, energi, svarta hål, förvirring utan klarhet ang relativitetsteorin, ingen början på NK arbetet och bara allmänt bore. Men jag känner mig fan ursmart! ^^










'lägger Kaspian, lagar kyckling i ugnen, motionerar, pluggar och ser på tv.

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitt

haha faktiskt sant :) jag gillar din kommentar.. jag måste nog ta det citatet sen nån gång ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback