Min "Phat"utmaning


 Vilken action! [sikken akchön]

JO ser ni. Nu blire tjokkisblogg! Inte här men på en annan blogg jag länkar till senare.
Jag vill bli av med mina kilon men jag vill inte tråka ut er. Eller mig heller. Därför tänkte jag försöka göra det hela på ett roligt sätt. En blogg med flera skrivare som har samma mål och anstränger sig på roliga sätt. Allt föratt bibehålla motivationen. Ser fram emot många roliga diskussioner a la kolhydrater vs fett och om svart verkligen får en att se smalare ut! hahaha! Ytligheterna ska skvala och före och efterbilderna blir många!

Allvarligt talat så ska jag fixa det nu ist föratt sitta här o svammla.


Kram på Skinhead Barbiedoll. Din blogg är wunderfull och hela du är bedårande! XD

image94

Jag blev visst lite skev...


Kommentarer
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

FAN VAD GLAD JAG BLEV AV KRAMEN!!!!! Sitter & mår crap & såna där 'små' saker är extra härliga då. KRAM!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback