Det här med Brittan

Ja alltså. Hade Brittan varit min kompis så hade jag kidnappat henne och låst in henne här. Va fasiken har hon för vänner egentligen? Hjälper man inte varandra när man märker att någon mår dåligt? Va? Är det väldigt Hollywood att tycka så och så men inte hjälpa?  Är man friends så är man!
En intervention efterlyses och det helst igår. Men det ska väl krävas att kvinnstackarn dör innan någon verkligen GÖR något...
Ja, det gör mig lite arg, ja.
Min mamma om någon skulle sätta P för doningarna på en gång om inte annat.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig till 100%, men med för behållningen att allt av hennes psykotiska beteende den senaste tiden mycket väl skulle kunna vara publicitets-stunt. Jag ser det nästan som mer troligt.

Aja, oavsett vad så tycker jag synd om henne.

2008-02-02 @ 23:02:15
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Ska vi kidnappa henne & sätta oss & käka cheescake med henne & låta henne öppna sitt lilla hjärta för oss så kan vi öppna våra & instämma i "Yeah, life sucks but efter regn kommer solsken, eller snö like in Sweden"

Postat av: Jolin

Anonym:
Vette fan om man skulle se till att mista sina barn i en vårdnadstvist i PR-syfte. Då måste hon vara helt loco och då är det ändå på tapeten att hon stängs in i mitt vitlöksdoftande kök och får känna på livet. ;-)

SKiNHEaDBArBiEdOLL:
Japps så kan jag vara vargmamma och ringa in henne sjuk till giggen och tala om vikten för henne i att använda trosor om man inte vill blotta fittan för hela jorden. Alternativt att du visar henne hur man gör det med stil och grace.
Men vad sägs om att öppna stjärnrehab? Det lät ju riktigt bra det där!

2008-02-04 @ 01:13:36
URL: http://jolin247.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, stackars kvinna, hon har det inte lätt nu...

tack så hesmkt mycket för berömmet för mina tårtor i "sockersött!"! .D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback