*censur*

Jag kollade precis här.
Tänkte att man kunde få se Pittens vackra former eller kanske Matthew McConaughey`s najsiga ass men det enda som jag tyckte mig se var bortcensurerade nipples på de kvinnor som var med. Va?

 Killarnas nipples är kvar. Dessutom tjänar inte stjärnorna på kvinnornas nipples någon funktion då resten av tuttsen syns? Whats up? Inte intelligensen på haon som satte dit stjärnorna iaf....
Dessutom står det "Nakenchock" som lite lockande överskrift. Vaddå naket? Alla godbitarna är ju censurerade? De kunde lika gärna haft på sig de minimala trasor de brukar ha på sig?
Nej. Skevt det är vad det är.

Det är något som är skevt med ett samhälle som ser det som något onormalt att vara näck när det är det vi egentligen vill vara hela tiden.Det är skevt att det som är så naturligt är så provocerande.

More nudety to the people!


Kommentarer
Postat av: Skip

ja, verkligen.
själv blev jag väldigt .. förvånad? över att någon kille som ville snacka på msn på spräjdäjt blev upprörd över att min visningsbild bestod av ett par tuttar. mina då. jag förstörde illusionen för honom att han har ensamrätt. sorry bunny, men JAG är ju faktiskt den enda som har ensamrätt på min kropp?!

Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Farligt med bröstvårtor ju!!!

Skip:
Jag är den enda som har ensamrätt till dina tuttar!!!

2008-03-01 @ 21:45:10
URL: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Skip

skinhead:
bara på ena? okej?

2008-03-03 @ 13:24:39
URL: http://thisaintnocircus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback