Rock n roll.




Åh jag höll på att bli galen igår.
Satt o sydde ihop ryggstödet till sulkyn. Skitnöjd blev jag med mig själv. För en gångs skull hade jag tänkt rätt med det här med aviga på tyget osv.
Jo jag var jättenäjd ända tills jag skulle prova att sätta på det på ryggpinnen... det diffade på 3 cm... En sån jäkla miss.
Bara föratt jag satt mittinatten o o gjorde mönstret. Jag skyller på det.
Inte det minsta rock n roll.

Nu är det halvfärdigt med julpyntet, pepparkakshuset och jag måste ner i tvättstugan nu kom jag på. Attans trist.
Ska stryka och sätta upp gardiner i sovrummet med.

Igår var vi på handboll. Det var grannens pojk som spelad. Det gick inte alls bra för Falköpings laget. De spelade mot Ulricehamn som hade en ganska så anal tränare. Vi skrattade gott åt honom.
Kaspian var trött. klockan var mellan sju o åtta och han sprang som en galning på läktaren. Allt föratt inte somna.
Men sen fick han festis o banan o var ganska stilla o nöjd ett tag iaf.

Håhåja. Tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback