Ultraljudsbilder.

Bäbisen i magen nu. ( 080813 )



Det är allt lita läskigt. Man kan se käkbenet och ryggraden väldigt väl. Inget gullegulle här inte!

Här är en av ultraljudbilderna när Kaspian låg i magen. (050405)




Det är helt bisarrt att göra ett ultraljud. Jag kände rörelserna i magen samtidigt som vi fick se dom på skärmen. Superknas.

Idag är vi  i vecka 17 ( 16 veckor+4 dagar.).  Det innebär att vi har  25 veckor kvar till vecka 42. Kaspian föddes i vecka 39 visserligen men det är ju så olika. Det var ju skönt at slippa gå längelänge med den stora badbollsmagen jag hade då. Vi får väl se hur det blir nu.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Åh!En bebis!Helt ärligt så är bilder som dessa helt bortslösade på mig, jag ser oftast ingenting alls. Men här kan jag dock ana ett barn. Mysigt!Jag är så glad för er skull!Kram!

2008-08-15 @ 19:46:57
Postat av: Jolin

Det var svårt första gången för oss med. Jag har suttit och tittat på ulbilder på nätet och lärt mig jättemycket. Men Erik fumlade lite mer i blindo än vad jag gjorde. ;P

Supernajs och väääldigt skrämmande på en och samma gång. Är et inte det vi lever för? ;D

KRAM!

2008-08-17 @ 14:39:49
Postat av: Marie D

så kul med UL...de ser dock ut som aliens på det haha Its aaaliivee ;P

Vilket datum är h*n beräknat till?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback