Piktjörs!

Nu så! Vi hade som sagtt kalaskul igår! Här kommer bilder:



Micke och Christina gick i sällskap av brudtärnor och best mans nerför altar gången till tonerna av introt till Pirates filmen. Pampigt värre kan jag säga. Mycket fint och vigseln var lagom lång och ackompanjerad av Maja, 16 mån, då hon också vill säga några ord tillsammans med Christinas pappa prästen.
Vigseln skulle varit i klosterruinerna utanför kyrkan men så spöregnade det. Synd men kyrkan är så lagom i utsmyckning så det hela var kanonfint. Vi satt alla och fånlog hela ceremonin genom.



Efter vigseln bar det av till kvarnen. Brudparet åkte i Tholles införskaffade drömbil; En blå PV. Den hade inga vindrutetorkare så det gick ganska sakta men de kom fram iaf.
Väl i kvarnen så åts det och dracks det en hel del. Tal hölls  av bröder, pappor och vänner.
Inredningen gick i Pirates stuk. Vi hade så tokroligt och jag skrattade mig genom hela kvällen.




Håll i er nu tjejjer! Det fanns en chokladfontän. Mmmmjo det är sant. En chokladfontän. Mycket uppskattad kan jag säga.

Det har hänt grejjer i vårt kök. Men det förtjänar ett separat inlägg.

TJo och tjim!



Kommentarer
Postat av: Mickan

Ja du J, jag vette fan vad det ska bli av oss. Eller mig rättare sagt. Jag håller på att tappa greppet, känns det som. Har aldrig känt mig så hemma och samtidigt så vilsen nån gång. Sjukt. Men vilka fina bilder från das wedding, häftigt med den ingångsmusiken, me likiiii!;) Kram

Postat av: Marie D

tack gumman!



Fina bilder från bröllopet=)



Chocklad fontän köpte vi till Tonys syster förra året,riktigt uppskattat;)



Kram!

2008-08-11 @ 23:02:37
URL: http://familjendyvnas.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback